Wednesday, September 16, 2009

beraya di kampung...


kalau ikutkan kampung adib & muaz belah ibu kat gombak, belah papa kat rawang... hehe tak advanture lansungkan... pi mai pi mai tang tu jer...kampung pun bukannya kampung...

kalau nak merasa suasana raya kena la balik kampung yang sebenar... belah uwan (mak ibu) kat batu kikir negeri 9, atuk (abah ibu) - parit perak, opah (mak papa) - ipoh perak or atuk (abah papa) - kluang johor.... ha ni sume baru real kampung, ada la lagi ayam, kambing tu pun dah jarang2, pokok buah2an, rumah papan... so selepas berbincang ngan papa tahun ni kami setuju tuk beraya di batu kikir n9, kg ibu & lepas tu akan ke ipoh kg papa...

sori ya uwan atuk, adib & muaz nak baraya kat kampung pulak, nak jumpa moyang....nak tengok ayam itik, nak main bunga api ngan 2 pupu yg lain... sure meriah tukan... harap semua yang dirancang diizinkanNya...semoga A&M sihat walafiat & tak banyak kerenah...

1 comments on "beraya di kampung..."

zureynee on September 25, 2009 at 1:24 PM said...

salam...sorry x menang giveaway...anyway thanx very much n really appreciate our freindship

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez