Monday, January 24, 2011

Balloon party

0 comments

Adib potong kek kat rumah Opah....

Thursday, January 20, 2011

21 January 2011

2 comments

salam pembaca budiman....

5 tahun lepas pd tarikh ni pukul 11 malam, ibu selamat melahirkan muhammad amirul adib seberat 3kg...syukur tak terkata dengan izinnya kami berjaya menimang cahaya mata pertama setelah 9 bulan menanti...


ari ni adib menyambut hari lahir yang ke5, semoga anak ibu menjadi anak yang berjaya dunia & akhirat, patuh pd perintahNya, mendengar kata ibu bapa, jadi anak yang cemerlang, pintar, sihat dan segalanya yang terbaik....


menjelang 5 thn

4 thn

3 thn

2 thn

1 thn lebih

1 hari



Monday, January 3, 2011

Adib dah masuk tadika

5 comments
adib dah ready

budah kecik tu pun nak sibuk jugak...

besar dah adib...

baju tak yah masuk dalam la ibu...huhu

kalau danial beratur depan sekali, adib kena beratur belakang sekali....

salam buat semua pembaca budiman.... selamat tahun baru 2011... minggu lepas ibu bercuti seminggu, nak abiskan cuti.. semalam kena cuti sehari lagi, nak tengok si adib sekolah..ala baru tadika je pun..tp nak jugak temankan dia... adib steady je, excited sangat pun tak, takut memang takde nampak pun..maybe sbb dia duk taska selama ni...kawan2 dia juga...
 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez