Wednesday, March 3, 2010

Adibbbbbbbbbbbb.....


elok je ibu masuk rumah petang semalam...

adib: ibu, adib telan duit.... dengan muka selamba jer dia
ibu: ya Allah adib ni knp telan duit, kat school ke? dgn nada suara tinggi
adib: jangan la jerit ibu ni... pandai plk si adib ni sound ibu dia jgn jerit2
ibu: iya la, adib kan dah besar bukan mcm muaz...yg masuk2 duit dlm mulut tu knp? kuat lg suara ibu
adib: ibu, jangan la jeritttttt... siap tutup telinga lagi tu...

"dah la tu", papa menyampuk dari dapur..."dia tak sengaja"...amboi lenient nya papa...

adib: papa cakap nanti dia kuar ikut berak la ibu..... patut la adib relax aje...

terkejut, geram, marah...sume ada

mlm papa bwk adib gi klinik, dr pun ckp mcm tu...setakat pagi ni adib ok ajer, harap jgn la ada apa2 komplikasi pulak...

adib adib... yg cikgu taskanya bila ditanya, jawapan standard...tak perasan pulak...ggggrrrr

3 comments on "Adibbbbbbbbbbbb....."

Faizal Rahman on March 3, 2010 at 5:12 PM said...

Err lepas seminggu dua kena x-ray jugak kut, mana tau kut x terkeluar ke..

princess on March 3, 2010 at 5:42 PM said...

isshh yeke, risau la pulak...

Honey on March 4, 2010 at 12:39 AM said...

A'ah kan ... tak tersekat ker najis eak ?? Duit berapa sen lah agak nyer ...

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez