Thursday, March 3, 2011

"Ibu, adib malu"


salam jumaat buat semua....

semalam sebaik saja ibu smp umah, adib terus je cakap "ibu, adib malu" "knp plk adib" "kawan adib cakap adib botak, sume org pandang adib"... "laaa, kenapa dorang cakap mcm tu, ibu tengok adib handsome jer"... "takkk" balas adib, muka tak puas hati... "mana plk botak, ni kan rambut adib...kalau mcm upin ipin tu br la botak, apa la kawan adib ni tak tau kan"... br la ceria sikit muka dia...


ni gambar adib semalam, malam rabu tu adib & papa gi gunting rambut.... takde la botak sangat pun kan.....

3 comments on ""Ibu, adib malu""

Faizal Rahman on March 4, 2011 at 4:22 AM said...

Aliff pun kena ejek aritu, pandai je ngadu..

Honey on March 4, 2011 at 10:57 PM said...

Marah ler uwan nyer nanti .... Uwan tu botak salah ... Panjang pun salah ...

princess on March 6, 2011 at 5:36 PM said...

haah, dah dpt pun msg dr mak...

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez