Wednesday, April 4, 2012

Muaz Mustaqim 3 tahun


anak jiran jiran memeriahkan acara potong kek

30.03.2012

assalamualaikum semua, semoga sentiasa di bawah peliharaanNya.... 30 mac yang lepas genap usia muaz 3 tahun, sekejapnya masa berlalu, rasa macam baby lagi si muaz tu dengan noti dia tu...

ibu biasa la kan N3 selalu lambat jer...tak kisah la yg penting ingatan untuk di hari akan datang....untuk muaz ibu sentiasa mendoakan kesihatan, kegembiraan dan kebahagian muaz...semoga menjadi anak yang taat pada perintah Allah, patuh cakap ibu & papa, rajin, pandai, berjaya dunia akhirat......semuanya yang baik2...insyaAllah

"muazzz, nanti birthday muaz, muaz nak potong kek apa?" "kek boboboi"


'ni la kek boboboi'

'sama mcm baju saya'

sekian, wassalam...jumpa lagi nanti....

1 comments on "Muaz Mustaqim 3 tahun"

UmmiAbi on July 8, 2012 at 10:37 PM said...

Ooo..muaz minat boboiboy ye.. Hepy besday ye Muaz..Mg jd anak soleh..:)

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez