papa kena admit hospital coz nak buang cyst kat tangan papa, tak sakit tp mengakibatkan tangan rasa lenguh...so papa decide tak nak simpan lama2, takut makin besar plk nanti..
seelok bangun dari tido...
ibu : adib papa kena masuk hospital, nak kena potong tangan, tangan papa sakit..
adib : tula, selalu buat adib.. degil sangat (spontan je kuar dr mulut adib)
lor, adib ni.. ibu selalu cakap kalau noty nanti kena potong tangan kaki kat akhirat... ni papa la plk yang noty ek'.. adib adib
Tukar Bateri Jam Buruj Iconic dan Casio F-201WA-9ADF
-
Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak buat catatan projek-projek
DIY. Sebenarnya banyak sahaja aku buat kerja-kerja DIY. Salah satu yang aku
s...
4 days ago








1 comments on "papa noty"
Kih ... Kih ... Kih ... Apelah adibot nih ...
Post a Comment