lama betul tak update n3 kat sini...
salam ramadhan buat semua... semoga ibadah kita lebih sempurna kali ini..
ramadhan tahun lepas ibu tengah pregnentkan muaz 4 bulan, nasib baik takde wek2 sgt, tp ada tinggal jugak 4 hari..ramadhan kali ni pulak ibu sedang menyusukan muaz sepenuhnya, direct & juga pump bila di office... risau memang ada kalau bekalan susu tak mencukupi.. semalam ibu hanya dapat collect 10oz coz sempat buat 2x sesi perahan saja... ari ni pg td dapat collect 6.5oz, ni sikit lagi nak gi pump, tgk mcm mana pulak hasilnya...
semoga dengan keberkatan bulan yg penuh rahmat ini, rezeki muaz dimurahkanNya... insyaAllah...
Tukar Bateri Jam Buruj Iconic dan Casio F-201WA-9ADF
-
Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak buat catatan projek-projek
DIY. Sebenarnya banyak sahaja aku buat kerja-kerja DIY. Salah satu yang aku
s...
2 days ago








0 comments on "puasa dan hasil perahan..."
Post a Comment