Monday, January 4, 2010

"Ibu, ibu cuti ke ibu"


"Ibu, ibu cuti ke ibu"

itulah kata-kata adib setiap kali kalau dia celik mata nampak ibu santai-santai kat rumah... "ya Adib, ibu cuti".. "tak yah gi school ya ibu"..nak puaskan hatinya.. "ya Adib"... agaknya apa Adib rasa bila ibu jawab mcm tu ya...mesti suka tak terkata... tp apakan daya ibu kena kerja 5 ari, 2 ari jer leh santai-santai ngan Adib & Muaz... apa santai2, 2 ari tu la nak buat mcm2.... alahai sikitnya masa kan...

4 comments on ""Ibu, ibu cuti ke ibu""

Honey on January 5, 2010 at 12:03 AM said...

Sikit tapi berkualiti lebih bagus daripada banyak tapi ntah ape2 ...

syikin on January 5, 2010 at 1:28 AM said...

ye la... apakan daya...

mel on January 5, 2010 at 7:58 AM said...

alhamdulillah syukur ada cuti.. kita dah berminggu2 tak de langsung cuti weekend.. penatnya tak terkira..

princess on January 5, 2010 at 7:51 PM said...

terima kasih, sudi singgah... begitulah lumrah kehidupan...

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez