"Ibu, ibu cuti ke ibu"
itulah kata-kata adib setiap kali kalau dia celik mata nampak ibu santai-santai kat rumah... "ya Adib, ibu cuti".. "tak yah gi school ya ibu"..nak puaskan hatinya.. "ya Adib"... agaknya apa Adib rasa bila ibu jawab mcm tu ya...mesti suka tak terkata... tp apakan daya ibu kena kerja 5 ari, 2 ari jer leh santai-santai ngan Adib & Muaz... apa santai2, 2 ari tu la nak buat mcm2.... alahai sikitnya masa kan...
Tukar Bateri Jam Buruj Iconic dan Casio F-201WA-9ADF
-
Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak buat catatan projek-projek
DIY. Sebenarnya banyak sahaja aku buat kerja-kerja DIY. Salah satu yang aku
s...
2 days ago








4 comments on ""Ibu, ibu cuti ke ibu""
Sikit tapi berkualiti lebih bagus daripada banyak tapi ntah ape2 ...
ye la... apakan daya...
alhamdulillah syukur ada cuti.. kita dah berminggu2 tak de langsung cuti weekend.. penatnya tak terkira..
terima kasih, sudi singgah... begitulah lumrah kehidupan...
Post a Comment