Tuesday, March 17, 2009

keletah adib...


1. lately ni adib kena bangun awal coz nak antar ibu dia ke stesen erl... celik2 je mata time ibu dia bersiap, terus turun katil...cari papa dia "papa antar ibu dulu ya"... aii aku yg ada kat situ tak plk disapanya..

2. satu petang, papa amik aku dulu di erl, biasanya bawak adib sekali... sesampai je di nursery, tunggu adib keluar.. si adib pun keluar dgn wajah ceria., tp bila nampak je ibu dia dah ada dlm kete, terus berkerut kening.."papa, knp tak tunggu adib" tak puas hati tak dpt amik ibu dia kat erl...

3. adib nanti kalau bb kuar bb tido ngan ibu ya, adib tido sebelah bb sebelah.. laju adib menjawab "bb tido ngan uwan"...

3 comments on "keletah adib..."

Faizal on March 18, 2009 at 2:24 AM said...

waa dah update blog!

lom keluar dah jeles huhu

Honey on March 19, 2009 at 1:07 AM said...

waa dah berblog ...

puteri azani on March 19, 2009 at 9:36 PM said...

no idea laa...

Post a Comment

 

IBU ADIB & MUAZ Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez