ha ni la yg ibu sumbat ujung minggu ari tu... boleh ke bg tambah susu makan cheese byk2 ni.... 250gm cheese tuk sebijik kek tu ibu jer yg kena ngadap coz papa tak makan cheese, adib makan main2 jer... waaa setahun sekali leh la mcm ni...kalau tak gomukksss la...
Tukar Bateri Jam Buruj Iconic dan Casio F-201WA-9ADF
-
Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak buat catatan projek-projek
DIY. Sebenarnya banyak sahaja aku buat kerja-kerja DIY. Salah satu yang aku
s...
2 days ago








2 comments on "Homemade Blueberry Cheesecake"
sedap nie, moga berhasil tambahkan susu yer..dont be stress nanti lagi merundum...
tq nieda, tengah berusaha bersungguh2 ni...
Post a Comment