muaz lepas kena cucuk 3 bulan, lena tido lepas makan ubat demam... alhamdulillah tak demam, cuma dedar skit2..
Tukar Bateri Jam Buruj Iconic dan Casio F-201WA-9ADF
-
Assalamualaikum dan selamat petang. Dah lama tak buat catatan projek-projek
DIY. Sebenarnya banyak sahaja aku buat kerja-kerja DIY. Salah satu yang aku
s...
2 days ago








4 comments on "3 months"
agak pasif nampaknya si muaz ni
alahai comelnyer muazz...
faizal - duk kat nursery, takde sapa nak layan sangat
nieda - hehe, tq
Bagi lah sini ... Biar den jaga ... Huhuhu ...
Wow ! Dah ada follower ...
Post a Comment